2009. március 16., hétfő

A függetlenség

A függetlenség jelentősége.

Neked szükséged van rám. Megmondom miért.

Amikor bemész agy bankba, hogy kezdj valamit a pénzeddel (Teljesen mindegy, hogy mit) az ablaknál lévő elegáns hölgy (a legtöbb esetben hölgy) a következő választ adja a kérdésedre:

- Kérem, ott vannak a prospektusaink válogasson.

Ha szerencséd van és tényleg egy udvarias csajszit fogsz ki, vagy a bankigazgató a haverod, akkor az adott bank legkedvezőbb konstrukcióit használhatod ki.

De tényleg ez a legjobb?

Hallottál már olyat, amikor ilyen esetben azt mondja a pult mögötti alak:

- Kérem fáradjon át az utca túl oldalára, mert az ott lévő bankban most jobb feltételekkel fektetheti be a pénzét.

Szerintem ilyet nem hallottál, és nem is fogsz.

Ezért jó neked az én mögöttem álló szakember gárda függetlensége. Nekünk az a kifizetődő, ha Te a legkedvezőbb ajánlatot tudod kiválasztani a számtalan lehetőség közül.

Hogy nekem ez miért jó?

Mert ami jó Neked, az nekem is kifizetődő. Én ezt nem teljesen önzetlenül teszem, de mégis teljesen ingyen. Így aztán mindenki jól jár. Egyedül a bank nem jár jól, de annak is még jó, de nem annyira, mintha egyedül mennél oda.

KarMe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése